ÜGYFÉLMAPPA
Miért elengedhetetlen az ügyfelekkel való digitális kommunikáció a biztosításközvetítők számára?
A mobil applikáció, vagy a webes felületen elérhető ügyfélmappa nem csupán egy kényelmi funkció, hanem egy kulcsfontosságú eszköz, amivel felépíthető a hosszútávú, bizalmon alapuló kapcsolat.
Folyamatos, Támogatás jellegű ügyfélkapcsolat
Milyen előnyei vannak a digitális kommunikációnak a számodra?
Ügyfél élmény
Lehetővé teszi, hogy ügyfeleid bármikor, bárhonnan hozzáférjenek szerződéseikhez, megkapják a legfrissebb, legfontosabb információkat, vagy felvegyék veled a kapcsolatot.
Ez a gyors és kényelmes hozzáférés növeli az elégedettséget és a bizalmat.
Proaktív értékesítés
A digitális platformokon keresztül célzottan és időben juttathatod el az ajánlatokaidat az ügyfeleidnek. Például: évfordulós szerződések átdolgozása, intervenciós értésítés, értékesítési lehetőségek, stb.
Ezáltal alacsony befektetéssel köthetsz új szerződéseket.
Erős ügyfélkapcsolat
A folyamatos interakció – értesítések, emlékeztetők, tanácsok – megerősítik a szerepedet, mint megbízható tanácsadó.
Így ügyfeleid szakértőként fognak rád tekinteni. Új igények felmerülése esetén automatikusan téged keresnek majd meg.
Döntéshozatal
A digitális csatornákon keresztül gyűjtött adatok (pl. az ügyfél viselkedése, preferenciái) segítenek megérteni az igényeket, így a jövőbeni ajánlataid még pontosabbak lehetnek. Ezáltal még hatékonyabban tudsz keresztértékesíteni, vagy új szolgáltatásokat értékesíteni, vagyis csökkenő költségek mellett, magasabb árbevételt fogsz realizálni.
Az értéklánc digitális összekapcsolásának fontossága
A biztosítási értékláncban a biztosítók, a közvetítők és az ügyfelek közötti adatcsere kritikus fontosságú. Amikor egy digitális felületen, emberi beavatkozás nélkül kommunikálnak az érdekelt felek az információk gyorsan, alacsony erőforrás befektetés mellett jutnak el a címzettekhez.
Ez a kétirányú, digitális adatcsere az egész ökoszisztémát hatékonyabbá teszi.
Papírmentes ügyintézés
A digitális adatcsere lerövidíti a szerződéskötési, módosítási és kárrendezési folyamatokat. Ezáltal minden érdekelt fél adminisztrációs terhei csökkennek.
Jobb ügyfélélmény
Az ügyfél azonnal és egyértelműen látja a szerződéseinek állapotát, nincs szüksége hosszas telefonálásra vagy e-mailezésre.
Alacsony költségek
A gyorsaság mellett, az ügyintézés költségei jelentős mértékben csökkenek minden érdekelt fél esetében.

Lojális ügyfélkör
A digitális kommunikációt használó közvetítők szakértőként jelennek meg az ügyfeleik fejében. A folyamatoa kommunikáció pedig azt eredménezi, hogy az ügyfelkben tudatosul, hogy ki a közvetítőjük, így nagyobb arányban lesznek visszatérő vásárlók.
Versenyelőny
Azok a közvetítők, akik aktívan használják a digitális csatornákat az ügyfeleik és a biztosítók közötti adatcserére, jelentős versenyelőnyre tesznek szert azokkal szemben, akik ragaszkodnak a hagyományos módszerekhez.
„Ej, ráérünk arra még!”
A digitális ügyfélkapcsolatok jövője: Miért most kell lépni?
Sok biztosításközvetítő gondolja azt, hogy a digitális ügyfélkiszolgálást ma még kevés ügyfél használja aktívan. Ez a kép azonban csalóka.
A statisztikák és a piaci trendek azt mutatják, hogy a digitális kapcsolattartást előnyben részesítő ügyfelek száma évről évre dinamikusan növekszik. Sőt, bizonyos ügyfélcsoportok és a fiatalabb generációk már szinte kizárólag a digitális csatornákon keresztül hajlandó kommunikálni. Számukra a mobil applikációk és a webes ügyfélmappák nem egy lehetőség, hanem egy alapvető elvárás.
A növekedési görbe korai szakasza
Egy ilyen felfutó trendbe kulcsfontosságú az elején belépni. Amikor a piac még alakulóban van, és a digitális infrastruktúra alapjai éppen leosztásra kerülnek, a korán érkezők jelentős versenyelőnyre tehetnek szert.
Ilyenkor van még lehetőség a piaci részesedés érdemi növelésére, és a pozíció megerősítésére a versenytársakkal szemben.
Ha valaki kivár, és csak akkor csatlakozik, amikor a piac már telítődött, szinte lehetetlen lesz jelentős szeletet kihasítania a tortából. A kiépült digitális ökoszisztémát utólag behozni nem csupán nehéz, de rendkívül költséges is. Egy elszalasztott lehetőség visszaszerzése rengeteg energiát és befektetést igényelhet.
A digitális transzformáció nem egy jövőbeni feladat. A változás már most zajlik, és azok a szereplők, akik időben felismerik a trendet, nemcsak naprakészek maradnak, de a növekedés élére is állhatnak. A digitális ügyfélkiszolgálásba fektetett idő és energia ma még stratégiai lépés, holnap már alapvető követelmény lesz.




Így támogat az SK MAX a digitális kommunikációban
A szuperintegráció eredményeként, az SK MAX rendszer a tárolt és folyamatosan frissített ügyfél adatokat letölthető mobil applikáció és asztali webes felület formájában is elérhetővé teszi az általad kiválasztott partnereid számára.

Jobb áttekinthetőséget
A nagyobb képernyőfelület jobb áttekinthetőséget biztosít, könnyebben olvashatóak az ajánlati képen, illetve az egyéb dokumentumokon szereplő adatok, információk
Bővíthető funkcionalítás
Összetetebb funkciókat és integrációkat is meg tudunk valósítani, pl. cégek, cégcsoportok teljes biztosítási állományának áttekintését.
Bárhonnan elérhető
Nem szükséges letölteni és telepíteni, ma már az 50 feletti korosztály is rutinszerűen képes használni a hasonló ügyfélportálokat
Gyorsabb adatbevitel
A billentyűzet és az egér segítségével könnyebb a navigáció, gyorsabb az adatbevitel
Mobil applikációként
A mobil telefonunk mindig velünk van.
Sokan gondolják úgy, ami nincs rajta a telefonomon, az nem is létezik.
Azonnal elérhető
Az ügyfeleid bárhol, bármikor hozzáférhetnek a dokumentumaikhoz és adataikhoz;
Gyors ügyfélkapcsolat
Az ügyfeleid push értesítéseket kaphatnak, amelyek sokkal hatékonyabbak, mint egy e-mai üzenet;
Csatolható képek, fájlok
A telefon funkciói segítségével az ügyfeleid könnyedén készíthetnek és feltölthetnek dokumentumokat, fényképeket;
Erős ügyfélkapcsolat
A folyamatos jelenlét az ügyfeleid telefonján megerősíti a márkádat, és az ügyfélkapcsolatot.

„Az évtizedek óta várt megoldás megérkezett”
A múlt tapasztalata és a jövő technológiája most találkozott – ebből született meg a szuperintegrált megoldásunk az SK MAX rendszer.
Hosszú évek fejlesztései most egyesülnek egy átgondolt, csúcstechnológiás rendszerben, ahol végre összeér a tudás és a vízió.
