Kérdése van? Kattintson ide

SK TREND

Biztosítási kultúrát teremtünk

Az SK Trend Kft. a magyarországi biztosítási és pénzügyi informatikai rendszerek piacának meghatározó szereplője. A tizenhárom éves múlttal rendelkező vállalatunk, biztosítási informatikai rendszerek fejlesztésével és ezek üzemeltetésével foglalkozik.

Tevékenységünk kiterjed az alkuszok, a többes ügynökök, a biztosítótársaságok, valamint az egyéb pénzügyi vállalkozások igényeinek professzionális kiszolgálására. Termékeink alkalmasak mind a kisebb, mind a nagyobb piaci szereplők elvárásainak kielégítésére.

Legyen szó akár tarifáló és ajánlatkészítő, vagy szerződésnyilvántartó és jutalékelszámoló rendszerekről, az ügyfélkapcsolati munkát támogató megoldásokról, vagy a teljes online megjelenésről, az SK Trend teljes körű szolgáltatással támogatja partnereit céljaik elérésében.

Az üzletágban piacvezető szerepet betöltve, több mint 230 független biztosításközvetítő cégnek nyújtunk széleskörű, megbízható szolgáltatásokat.

Termékeinket folyamatosan, a meglévő piaci igények alapján fejlesztjük, hangsúlyt helyezve arra, hogy ezekről az igényekről első kézből, közvetlenül partnereinktől kapjunk információkat. Fejlesztési tevékenységünk során, nagy hangsúlyt helyezünk az innovációra. Folyamatosan törekszünk arra, hogy újabb és újabb innovatív megoldásokon keresztül még versenyképesebbé tegyük termékeinket, és ezen keresztül ügyfeleinket.

A sztenderd folyamatok bonyolítása mellett, az egyedi igényeket figyelembe véve, testreszabott megoldásokat is kínálunk partnereinknek. Tapasztalataink alapján nem csak végrehajtani tudjuk a ránk bízott feladatokat, de tanácsadással is segítjük ügyfeleinket. Hiszünk abban, hogy minden informatikai fejlesztésre fordított befektetés többszörösen megtérül.

Tevékenységünk végzése során a legmodernebb technológiákat alkalmazzuk, és magasan képzett szakemberekkel dolgozunk együtt. A partnereink részére biztosított hardver és szoftver erőforrások kialakítása és fenntartása során minden esetben azt tartjuk szem előtt, hogy ügyfeleink a legbiztonságosabb módon, a leghatékonyabb és legmegbízhatóbb szolgáltatást vehessék igénybe, maximálisan megfelelve a felügyeleti elvárásoknak.

Célunk, hosszútávú, kölcsönösen sikeres együttműködés kialakítása partnereinkkel. Ennek érdekében minden esetben szem előtt tartjuk a minőségi termékek fejlesztését, és ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálását. Szolgáltatásainkat, termékeinket partnereink igényei szerint, a változó piaci környezet figyelembevételével alakítjuk ki. Ennek keretében rendszereinket folyamatosan fejlesztjük, korszerűsítjük, mind a működést biztosító hardware, és software erőforrások tekintetében, mind az általunk fejlesztett alkalmazások megvalósítása során.

Elsőrangú fontossággal bír számunkra a rendszereink által tárolt és feldolgozott adatok biztonsága, és az adatok szabályszerű feldolgozása, megóvása. Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a rendszereinken keresztül készített szerződések adatai, illetve a tudomásunkra jutott egyéb információk ne kerülhessenek jogosulatlan felhasználásra.

Ügyfeleinket maximális odafigyeléssel szolgáljuk ki. Minden bejelentést kivizsgálunk, és annak eredményéről írásos visszajelezést adunk. Az ügyfélkapcsolatok átláthatósága, nyomon követhetősége érdekében korszerű kommunikációs csatornát biztosítunk partnereink részére, amin keresztül mérhetővé válik szolgáltatásunk minősége.

Célunk egy olyan átfogó, korszerű informatikai rendszer előállítása, és üzemeltetése, ami a Magyarországon működő közvetítő cégeknek teljes körű informatikai lefedettséget biztosít, és költséghatékony módon támogatja partnereink munkáját. Ezzel párhuzamosan a biztosítótársaságok, és pénzügyi szolgáltatók munkáját magas színvonalú szakmai tanácsadással, folyamatos visszajelzésekkel támogatjuk.

Küldetésünk

Folyamatos innovációkkal és a mindenkori legmodernebb technológiák alkalmazásával, korszerűvé és hatékonnyá tesszük a biztosítási piaci szereplőinek informatikai rendszereit.

Újszerű gondolkodást és látásmódot honosítunk meg, ami lehetővé teszi a magyar biztosítási piac fellendülését, valamint a társadalom részére a biztosítás igényének elfogadását.

Amire büszkék vagyunk

Partnereink bizalmának és elkötelezettségének köszönhetően a legnagyobb ügyfélkörrel rendelkezünk Magyarországon. Több mint 230 biztosításközvetítő cég, 5.000 felhasználója használja rendszereinket, akik havonta közel 20.000 szerződést készítenek el, és adnak fel a biztosítóknak rendszereinken keresztül. 2015-ben, 49 új partnercég kezdte meg rendszereink használatát. A megkötött szerződések száma pedig 70%-val haladta meg az előző évit.

Sikereinket részben annak köszönhetjük, hogy folyamatosan új innovációkkal jelenünk meg a piacon. Termékeink fejlesztése során olyan csúcstechnológiákat és előremutató megoldásokat alkalmazunk, amelyek nehezen másolhatóak. Felhasználóink biztosak lehetnek abban, hogy hosszú éveken át versenyelőnyben lesznek a versenytársaink rendszereit használó piaci szereplőkkel szemben.

2015. szeptember elsején életbe lépett az MNB 5/2015. (V. 05.) számú ajánlása, ami komoly kihívás elé állította a biztosítási piacot és a kapcsolódó IT rendszerek fejlesztőit. Cégünk a piacon egyedüliként határidőre elkészítette az ajánlásnak megfelelő program verziót, biztosítva ezáltal, hogy partnereink folyamatos üzletvitel mellett, a szabályozóknak való maximális megfelelés mellett működhessenek.

Az elmúlt 13 évben felhalmozott szakmai tudás és tapasztalatok eredményeképpen a biztosítótársaságok rendszeresen igénybe veszik támogatásunkat, kikérik véleményünket saját szolgáltatásaik fejlesztése érdekében. Minden esetben örömmel támogatjuk az előremutató megoldásokat és az együttgondolkodást a közös célok elérése érdekében.

Tevékenységünk során kiemelt hangsúlyt helyezünk az adatbiztonságra. Partnereink adatainak megóvása, megőrzése, kezelése kiemelt fontosságú szempont számunkra. Mind technológiailag, mind, munkaszervezési oldalról megvédjük a szervereinken lévő ügyféladatokat. Garantáljuk ügyfeleink részére, hogy az adataikat nem szolgáltatjuk ki olyan harmadik személy részére, aki jogosulatlanul használná fel azokat. Szerződéses kapcsolatunk megszűnése után az adatokat elektronikus formában átadjuk partnereinknek, majd törüljük azokat a szervereinkről.

Partnereink számára a piacon egyedülálló ügyféltámogatói szolgáltatást építettünk ki. Országos szinten, három munkatársunk látja el az ügyféltámogatói feladatokat. Ennek keretében a piaci szereplőket saját telephelyeiken keresik fel, tájékoztatást nyújtanak szolgáltatásainkról, informálják partnereinket a legfontosabb piaci változásokról, hírekről, valamint oktatásokat tartanak a felhasználóknak.

A személyes támogatáson túl korszerű, könnyen kezelhető ügyfélkapu rendszert biztosítunk partnereink számára, ahol a működéssel kapcsolatos problémák, észrevételek, javaslatok, fejlesztési igények bejelentése történhet meg 0-24 órás rendelkezésre állás mellett.
Kiemelt ügyfeleink számára 9 és 17 óra között telefonos ügyfélszolgálatot is biztosítunk.

Folyamatosan törekszünk arra, hogy újszerű, előremutató megoldásokat alkalmazva a piacon lévő szolgáltatók rendszereihez képest partnereink kezében olyan innovatív, felhasználóbarát eszközöket adhassunk, amivel a piaci versenyben lekörözhetik versenytársaikat.

Partnereink érdekeit minden esetben szem előtt tartva alakítjuk ki szolgáltatásainkat, úgy tárgyalunk a biztosítótársaságokkal, hogy felhasználóinak a rendszerek által nyújtott előnyök mellett, érdekképviseleti tevékenységet is nyújtunk.

Kerekes Zoltán

Büszkeséggel tölt el, hogy az SK Trend alapítása óta én tölthetem be a cég ügyvezetői pozícióját. Szakmai karrierem rendkívül szerencsésen alakult, abból a szempontból, hogy tanulmányaim során a programozói végzettségem mellett marketing területen is diplomát szereztem, majd a biztosítási szakma legjobbjaitól tanulhattam.

Az önálló vállalkozás megalapítása óta folyamatosan arra törekszem, hogy a megszerzett tudást és tapasztalatot felhasználva, minél többet tudjak visszaadni a biztosítási szektorban dolgozó szakembereknek. Elkötelezett vagyok a magyar biztosítási piac megújítása, a minőségi ügyfélkiszolgálás elterjesztése, az igényfelmérés alapú értékesítés meghonosítása, vagyis egy új biztosítási kultúra megteremtése mellett.

Az SK Trend Kft. ügyvezetőjeként ezek a motivációim, amikor időnként szokatlan, újszerű, rendszeridegen gondolatok megvalósításával új kapukat nyitunk meg. Hiszek benne, hogy a változás előrevisz, és csak azok lehetnek sikeresek a szakmájukban, akik meghallják az idők szavát és készek a változtatásokra. Rengeteg még a tennivaló a szektorban, de egyre többen ismerik fel a változás szükségességét. Örömmel támogatunk minden előremutató megoldást és szívesen működünk együtt bárkivel, aki feladatának érzi a magyar biztosítási piac megreformálását.


Kerekes Zoltán
Az SK Trend ügyvezetője
1037 Budapest, Bokor u. 23-25.
06-1 244-8066
mail@sktrend.hu