Kérdése van? Kattintson ide
Mindenre kiterjedő megoldás
Magasszintű automatizálás
Teljeskörű tesreszabási lehetőség


Az új ügyfelek, és új szerződések megszerzésénél csak egyetlen dolog jelent nagyobb kihívást egy biztosításközvetítőnek, mégpedig azok nyilvántartása és karbantartása. A BBO a biztosításközvetítői szektor egyetlen teljes körű Back-office rendszere, amely a cég valamennyi belső folyamatát képes nyomon követni és feldolgozni.

A BBO Trend rendszer modulokból épül fel. A modulok többsége önállóan is használható. Minden a BBO Trend rendszert használó cég egyedileg, a vállalkozás speciális igényeit szem előtt tartva alakíthatja ki back-office rendszerét, a számára szükséges modulok megvásárlásával.



BBO TREND - Biztosítási Back Office rendszer

TERMÉKKEL KAPCSOLATOS SZOLGÁLTATÁSOK

FELTÖLTÉS ALATT

FELTÖLTÉS ALATT

FELTÖLTÉS ALATT

Hogy teljes legyen a rendszer...

Az SK Trend által fejlesztett rendszerek egységes egészet alkotnak. Bár a modulok egymástól függetlenül is működőképesek, a háttérben közös adatbázist használnak, ami lehetővé teszi, hogy a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználók, újabb adatrögzítés nélkül hozzáférjenek a korábban bevitt adatokhoz és felhasználják azokat munkafolyamataik során.
A modulok közti kommunikációhoz nem szükséges adatátalakító programok használata, ezáltal rendkívül olcsóvá és hatékonnyá teszik partnereink működését.
A programrendszer alapmodulja a tarifáló és ajánlatkészítő rendszer “Free” verziója, mindenki számára díjmentesen biztosítja a szerződések megkötését.
A díjmentes alapmodul mellé megvásárolható kiegészítő funkciók, szolgáltatások és modulok jelentős bevételnövekedést, illetve költségcsökkenést eredményeznek.

A rendszerhez ajánljuk:

1037 Budapest, Bokor u. 23-25.
06-1 244-8066
mail@sktrend.hu